پرواز مشهد تهران ارزان و سریع با آس چارتر

دسترسی سریع

براي صحبت با مدیر سایت
!کليک کنيد
قوانين نويسندگي در سایت ما
!کليک کنيد
کمک مالي و نقدي جهت بهبود سايت
!کليک کنيد
حمایت بنری از سایت
!کليک کنيد
براي پرسيدن سوالات خود با اين شماره تماس بگيريد: (----------------)
تبليغات ...

برای سفارش تبلیغات کلیک کنید برای سفارش تبلیغات کلیک کنید
بازدید : 447 | نویسنده : |

پروازهای مستقیم زیادی به تهران از فرودگاه صبیحه گوکچن استانبول انجام می شود که از طریق پروازهای داخلی مختلف به شهرهای مختلف ترکیه و شهرهای مختلف در سراسر جهان متصل می شود. می توانید بلیط خود را از قبل رزرو کنید و برای تعطیلات خود بلیط هواپیما ارزان از فرودگاه صبیحه گوکچن استانبول به فرودگاه بین المللی امام خمینی تهران را پیدا کنید.

برای بهره مندی از تبلیغات فصلی که توسط خطوط هوایی آس چارتر ارائه می شود، می توانید بلیط  مشهد تهران خود را از قبل رزرو کنید.

درباره فرودگاه
خطوط هوایی پگاسوس پروازهای مکرری به فرودگاه بین المللی امام خمینی تهران که فرودگاه بین المللی مرکزی کشور است و در 30 کیلومتری جنوب شرقی مرکز شهر قرار دارد، ارائه می دهد.

فرودگاه بین المللی امام خمینی تهران
فرودگاه بین‌المللی امام خمینی تهران که در سال 1979 ساخته شد، بزرگ‌تر از دو فرودگاه شهر است و شلوغ‌ترین فرودگاه ایران است. بیشتر پروازها به مقصد و از ایران از این فرودگاه انجام می شود. این فرودگاه که در مجموع دارای سه ترمینال است، سالانه بیش از 10 میلیون مسافر ظرفیت دارد. امکاناتی در فرودگاه برای رفع نیازهای مسافران از جمله هتل وجود دارد.

حمل و نقل از فرودگاه بین المللی امام خمینی تهران به مرکز شهر
از فرودگاه می توانید با اتوبوس، مترو یا تاکسی به مرکز شهر بروید.

اتوبوس ها از پارکینگ در خروجی ترمینال فرودگاه حرکت می کنند. قیمت بلیط اتوبوس بسیار ارزان است. اتوبوس هایی که زمان حرکت مشخصی ندارند با پر شدن حرکت می کنند. هیچ اتوبوسی بین فرودگاه و مرکز شهر در شب وجود ندارد.

مترو راحت ترین وسیله حمل و نقل عمومی بین فرودگاه و مرکز شهر است. قیمت بلیط بسیار ارزان است. با مترویی که در تمام طول روز خدمات رسانی می کند به راحتی می توانید به بسیاری از نقاط تهران بروید.

در فرودگاه در هر زمانی از روز می توانید تاکسی پیدا کنید. ممکن است لازم باشد با توجه به مسافتی که با تاکسی طی می کنید، قیمت را مذاکره کنید. با وجود این، بسیار ارزان است.

اگر می‌خواهید گزینه راحت‌تر و سریع‌تری پیدا کنید، می‌توانید تاکسی رزرو کنید یا خدمات کرایه‌ای خودرو که توسط خطوط هوایی پگاسوس ارائه می‌شود را در نظر بگیرید.

حمل و نقل عمومی
حمل و نقل عمومی در تهران با اتوبوس، مترو و تاکسی تامین می شود.

مترو پیشرفته ترین سیستم حمل و نقل عمومی در شهر است. شما به راحتی می توانید با خطوط مترو که در سراسر شهر حرکت می کنند به بسیاری از جاذبه ها و مرکز شهر برسید. بلیت مترو در باجه های عوارضی ایستگاه ها فروخته می شود و بلیت یکباره آن ۲۵۰۰ ریال (۲۰۱۹) است. چندین گزینه بلیط نیز وجود دارد.

خطوط اتوبوس به بسیاری از جاهایی می روند که مترو این کار را نمی کند. سفر با اتوبوس در شهر بسیار راحت است، اما در ساعات کاری می توان شلوغ کرد. می توانید بلیط اتوبوس را از باجه های عوارضی در ایستگاه ها تهیه کنید. قیمت بلیط اتوبوس از 1000 تا 4000 ریال (2022) متغیر است.

تاکسی ها سریع ترین و راحت ترین وسایل نقلیه در شهر هستند. در تاکسی ها تاکسی متر وجود ندارد. بنابراین، باید با توجه به مسافتی که طی می کنید، قیمت را با رانندگان تاکسی مذاکره کنید.




می پسندم نمی پسندم

پنج شنبه 17 ارديبهشت 1401 -13:47 نظرات()
مطالب مرتبط
    نظرات
    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: